.....................



شرکت فریت بار


فریت مسافری اصطلاحی است که در زمینه حمل و نقل و حمل بار استفاده می شود. فریت در واقع محموله ای از مسافران است که از طریق گمرک و صدور بارنامه (هوایی ، زمینی و دریایی) به صورت غیر همراه با هزینه و قیمت کمتر از اضافه بار در فرودگاه ها و گمرک به مقصد ارسال می شود. شرکت فریت بار علاوه بر ارسال محموله هوایی و زمینی ، کلیه خدمات و امور گمرکی و تشریفات را بدون حضور مسافر در گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ارائه می دهد.

اگر قصد سفر یا مهاجرت دارید ، باید توجه داشته باشید که برخی از ابزارها و تجهیزات از جمله لوازم و کالاهای غیرمجاز هواپیماهای مسافربری هستند. به همین دلیل می توانید این کالاها را با سهولت به مقصد خود ارسال کرده و از سفر خود با هواپیمای مسافربری لذت ببرید.

کالاهای غیر مجاز در فریت بار

به دلیل وجود خطر در انبار هواپیما ، این کالاها به همراه وسایل شخصی مسافران قابل ارسال نیستند:

عطر ، ادکلن ، شامپو ، نرم کننده ، لوازم آرایشی ، اسپری مو حاوی گاز
انواع دستگاه ها یا دستگاه های قابل شارژ ، لپ تاپ ، نوت بوک ، تبلت ، تلفن همراه و ساعت هوشمند ، انواع ساعت ، پاور بانک
مایعات ، شربت ، مشروبات الکلی ، آب لیمو ، سرکه ، ترشی ، جوهر ، جیوه ، روغن ، گریس ، مایعات شستشو از جمله وایتکس - جوهر نمک - سفید کننده ها
اقلام دارویی رادیواکتیو
فندک ، کبریت ، شمع ، پارافین ، مهمات ، مواد منفجره ، سیگارهای الکترونیکی ، تونر - جوهر چاپگر ، سلاح های شوک الکتریکی
کوله پشتی ها ، اجاق های کمپینگ و ظروف سوخت حاوی یک سوخت مایع قابل اشتعال را نجات دهید
انواع باتری ها ، باتری های یدکی لیتیوم فلزی یا باتری های لیتیوم یونی یا باتری های AAA
دستگاه های الکترونیکی با باتری لیتیوم
مواد شیمیایی ، یخ خشک
مخازن سوخت ، مخازن گاز غیر قابل اشتعال و اشتعال ، سیلندرهای گاز غیر قابل اشتعال ، سمی و غیر سمی
سیلندرها ، اکسیژن ، گاز اکسیژن یا گاز هوا
دماسنج طبی یا فشارسنج
ظروف عایق حاوی نیتروژن مایع (گاز یخچال)
تجهیزات داخلی مخزن یا مخزن سوخت پزشکی و بهداشتی غیر رادیواکتیو
تجهیزات امنیتی از نوع باتری لیتیوم ، دوربین ، بی سیم و….
کیسه های الکترونیکی (گاوصندوق کوچک) ، وسایل الکترونیکی قابل حمل حاوی باتری
نمونه های بافت پزشکی غیر عفونی یا عفونی

سایت چمدان یکی از بهترین سایت ها در حوزه گردشگری است که برای سفر می توانید از اطلاعات آن استفاده کنید.

نکات مهم و قابل توجه در مورد شرکت فریت بار

لطفاً توجه داشته باشید که برای بازدید از بسته باید حداقل دو هفته قبل از پرواز تماس بگیرید.
برای صدور بارنامه ، تشریفات گمرکی و صدور بارنامه باید 24 ساعت قبل از پرواز انجام شده باشد.
بر اساس قوانین یاتا ، هر کیلوگرم محصول شما 20 دلار است.
ترخیص کالا در مقصد و هزینه کشتی های مسافری مربوطه به عهده گیرنده است. (داشتن کارت شناسایی معتبر و شماره بارنامه الزامی است)
قبل از اینکه محموله را از انبار مقصد خارج کنید ، از سلامت محموله خود مطمئن شوید و در صورت آسیب دیدن ، صورتجلسه را تهیه کرده و از شرکت هواپیمایی غرامت بگیرید. حامل نیست.
برای پیگیری بار خود ، می توانید پیوندها را وارد کرده و شماره بارنامه خود را ردیابی و وارد کنید تا موقعیت بار خود را ببینید.
برای اطلاع از نحوه ارسال و امتیاز دهی با شماره 09122573639 تماس بگیرید.
ارسال کشتی مسافری ، بارنامه

مدت زمان لازم برای فریت بار به مقصد

یکی از رایج ترین س questionsالاتی که افراد هنگام سفر با مسافر دارند این است که چقدر طول می کشد تا چمدانشان به مقصد برسد و در پاسخ به این س shouldال باید توجه داشت كه چند پرواز به مقصد شما دارد. در یک مثال ، اگر بخواهیم


نوشته شده توسط هانا در دو شنبه 29 شهريور 1400

و ساعت 22:59


هزینه فریت بار به ترکیه

حمل بار به ترکیه (ارسال بار اضافی ، لوازم خانگی یا محموله های تجاری از طریق هوا)
کشتی با هواپیما به ترکیه تخصص ماست. از آنجا که ترکیه کشوری زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان و در عین حال مهاجر است ، مهاجران و مسافران زیادی از کشور ما هر روز برای ادامه تحصیل یا حتی اقامت به ترکیه سفر می کنند. بسیاری از مسافران نیز برای دیدار دوستان ، اقوام و آشنایان به ترکیه سفر می کنند. اما به هر دلیلی ، این افراد می خواهند بار زیادی را با خود به ترکیه ببرند.
اما به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط شرکت های هواپیمایی بر میزان بار مجاز در پروازهای خارجی ، آنها قادر نیستند محموله را با خود به میزان دلخواه حمل کنند. بنابراین ، مسافران و مهاجران به ترکیه از محدودیت هایی که برای حمل و نقل هوایی توسط خطوط هوایی اعمال می شود ، رنج می برند.
دو روش برای انتقال این افراد به ترکیه وجود دارد ، راه اول ارسال محموله در پای میز پرواز است که چون محموله ارسال شده بیش از مبلغ قانونی است ، شامل پرداخت جریمه سنگینی می شود که باید پرداخت شود. توسط مسافر ، اما در بسیاری از موارد در این مورد ، هزینه گزاف بسیار بیشتر از ارزش مادی کالاهای مسافری است ، بنابراین راه اول کاملاً غیر منطقی به نظر می رسد ، اما راه دوم شامل بارگیری بیش از حد کشتی ها به ترکیه (ارسال بارهای اضافی به ترکیه) است. این کار از طریق قسمت باربری فرودگاه امام خمینی (محموله فرودگاه امام خمینی) قبل از سفر به ترکیه انجام می شود. هزینه حمل و نقل به ترکیه کمتر از 30 درصد جریمه اضافه بار به ترکیه در پای میز پرواز است.
برای مشاوره و انجام کشتی اضافه بار خود ، قبل از عزیمت به ترکیه ، با وب سایت تخصصی Ferritbar.com تماس بگیرید. همکاران متخصص مجموعه ، در صورت صلاحدید ، بار اضافی شما را بسته می کنند تا در اصل به مقصد مورد نظر در ترکیه برسید. سپس از راه زمینی به منطقه بارگیری فرودگاه امام خمینی منتقل می شوند. این مجموعه ارسال محموله های شما با محموله هوایی به آنکارا ، ارسال بار هوایی به استانبول ، حمل بار به ازمیر ، ارسال محموله به آنتالیا از مبداء تمام فرودگاههای ایران و قسمت باربری فرودگاه امام خمینی تهران را بر عهده خواهد داشت.

 

حمل و نقل به ترکیه (حمل و نقل هوایی به ترکیه) توسط Ferritbar.com

کسانی که نگران بار خود هستند تا به ترکیه بروند و فکر می کنند بار آنها بیشتر از مقدار تعیین شده است. با تماس با این گروه ، آنها می توانند از مناسب ترین تعرفه حمل و نقل به ترکیه (کمترین تعرفه حمل و نقل به ترکیه) استفاده کنند. کارکنان این شرکت بسته بندی اضافه بار شما را انجام می دهند تا بتواند در خانه شما به سلامت به مقصد برسد. سپس آنها محموله شما را به استانبول ، کشتی را به ازمیر ، کشتی را به آنکارا و ... به فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل می کنند. حمل و نقل کشتی به ترکیه کمتر از 30 درصد جریمه اضافه بار مسافر است. اگر می خواهید با کشتی به ترکیه بروید ، با ما تماس بگیرید.

 

خدمات تخصصی Ferrit ar.com برای حمل بار هوایی به ترکیه ، ارسال محموله هوایی به ترکیه

یکی از دغدغه های اصلی مسافران بعد از کشتی رسیدن سالم به مقصد است. این مجموعه خدمات تخصصی در زمینه بسته بندی تخصصی و اصولی بار برای حمل بار هوایی ارائه می دهد. Ferry ar.com در کنار شما خواهد بود تا بار شما را به ترکیه برساند و با خیال راحت به مقصد برسید.

سایر خدمات Ferry ar.com برای ارسال بار اضافی مسافر به ترکیه از طریق حمل و نقل هوایی


نوشته شده توسط هانا در دو شنبه 29 شهريور 1400

و ساعت 22:56


نکات مهم در فریت بار به ترکیه

کشتی به ترکیه
توسط bariawbari 10 مه 1396 بدون نظر
شرکت باربری آرامیس خدمات حمل و نقل کشتی را به ترکیه با بالاترین امنیت و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد. شما می توانید محموله خود را به راحتی برای حمل و نقل به ترکیه به این مجموعه تحویل دهید. در ادامه مقاله شرایط باربری به ترکیه ، نحوه بسته بندی ، خدمات قابل ارائه ، حمل و نقل هوایی و ... بررسی می شود. توجه داشته باشید که پس از حمل و نقل به ترکیه ، فقط افرادی که اقامت موقت یا شماره Kimlik دارند می توانند بار را تحویل بگیرند.

کشتی به ترکیه

کشتی به ترکیه
Ferry ar به ترکیه از طریق هواپیما تخصص شرکت آرامیس است. ترکیه با مناطق ترک زبان ایران هم مرز است به همین دلیل تردد زیادی به این دو کشور وجود دارد. ترکیه بین دو قاره اروپا و آسیا واقع شده و به عنوان سد یا پل بین دو قاره عمل می کند. به دلیل مجاورت ترکیه با ایران ، سالانه بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت یا سفر وارد این کشور می شوند. ترکیه از نظر کارآفرینی و اقتصاد یکی از کشورهای پیشرو در جهان است.

صادرات و واردات کالا به دلایل مختلف بسیار زیاد است. تجار و سایر واردکنندگان و صادرکنندگان با استفاده از حمل و نقل هوایی و زمینی بین ترکیه و ایران محموله مبادله می کنند. البته به دلیل خطرات جاده ای ، هزینه و زمان حمل و نقل زمینی مقرون به صرفه نیست. در نتیجه ، یکی از بهترین و راحت ترین راه ها برای کشتی به ترکیه یا کشتی از ترکیه به ایران ، هوایی است.

شرکت باربری آرامیس این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. توجه داشته باشید که حمل و نقل به ترکیه و حمل و نقل به استانبول یکسان است ، در واقع فرودگاههای ترکیه از یک قاعده پیروی می کنند.

قیمت کشتی به ترکیه
معیارهای متفاوتی برای تعیین هزینه حمل و نقل وجود دارد. به عنوان مثال ، وزن بار شما ، نوع بار ، نوع بسته بندی بار و چندین عامل دیگر تعیین کننده قیمت بار به ترکیه است. بنابراین ، نمی توان هزینه را به صورت متنی اعلام کرد.

بارگیری بسته بندی کشتی به ترکیه
مسافران اغلب نگران هستند که در طول مسیر آسیبی به آنها نرسد. به منظور بسته بندی لوازم جانبی ، کارتن های مخصوص بسته بندی فریت در اندازه های مختلف ، یونولیت ، نایلون های ضربه گیر ، کاغذهای بسته بندی ظروف شکستنی ، چسب فوم و ... استفاده می شود. شرکت باربری فریس بار آرامیس با ارائه خدمات اصولی در خصوص بسته بندی تجهیزات آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

خدمات باربری آرامیس برای حمل و نقل به ترکیه
بسته بندی کلیه لوازم منزل (ظروف شکستنی ، کتاب ، مبلمان ، لباس و ...) در محل و به صورت استاندارد
بارگیری جهت حمل بار هوایی
انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر: برخی از مسافران تمایل دارند برای انجام امور گمرکی شخصاً با کارشناس باربری به گمرک مراجعه کنند. اما برخی دیگر ، به دلیل مشغله زیاد ، همه چیز را به متخصص باربری واگذار می کنند.
پالت کردن محموله در صورت نیاز: پالت سازی برای جلوگیری از آسیب به محموله انجام می شود.
اخذ بارنامه ارسال محموله به استانبول: اخذ بارنامه توسط باربری آرامیس با کمترین زمان و کمترین هزینه انجام می شود.
ارسال به استانبول
ارسال به مرسین ترکیه
حمل بار از ترکیه حمل تانک ISO به استانبول


نوشته شده توسط هانا در دو شنبه 29 شهريور 1400

و ساعت 22:56



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by freighttturkey ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




هانا





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فریت بار به ترکیه و آدرس freighttturkey.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: